Powered By Blogger

sâmbătă, 23 iulie 2011

Iti e dor?...

-Iti e dor ?
-Da!Sincer? mi-e foarte dor….
-De cine?
-Poi…de nimeni
-Deci nu iti e dor…!?
-Ba da…si mi-e al naibii de dor..
-….dar daca ai spus ca nu ti-e dor de nimeni….nu ti-e dor nici de mine…
-Asa e! nu mi-e dor de nimeni…nu mi-e dor de tine…
Si cand o spunei…ma minteai? Daca ti-a fost atat de dor atunci ar trebuie sa iti mai fie si acum…macar putin
-Nu ti-am spun niciodata ca mi-a fost dor de tine. Ai uitat? Nu mi-a fost niciodata dor de tine…
-…dar foloseai atat de des acest cuvant care il auzeam rostit de gura ta cu un glas atat de dulce si imi topea treptat sufletul… de ce acum iti negi dorul depasit?
-Nu neg nimic…. Priveste doar putin in trecut
-Spuneai ca ti-a fost dor de noi…de buzele mele…de vocea mea…de pielea mea…
-Asa e…nu am spus niciodata ca mi-a fost dor de tine…te-as fi mintit…
-Si ce vrei sa spui? Ai iubit doar acel “noi”…mi-ai iubit doar buzele?doar vocea?doar pielea?
-Da…si altele…ptintre care sufletul…nu te-am iubit niciodata pe tineJ
-Si atunci de ce m-ai invatat sa te iubesc?
-Eu nu te-am invatat asta niciodata…
-Ba da….tu mai invatat intelesul cuvantului “iubire” te-am iubit,te iubesc sit e voi iubi mereu..
-Cu un “te iubesc” nu dai viata nici unei lamuriri…eu afisandu-mi dorul sau iubirea fata de tot ce te compune dovedesc un sentiment adevarat…
-Dar eu ma refer la un intreg cand ti-o spun …ma refer la TINE
-Tot ce semnifica un simplu TE IUBESC sau MI-E DOR DE TINE este doar un intreg incomplet…cand vei invata sa sa iubesti particica cu particica din mine te voi crede
-Dar tu esti viata mea….
-Daca as fi viata ta as fi asemeni ei…cu atat de multe trepte distincte…
-Si esti!
-Nu cred…tu esti defapt fara indoiala viata mea…Mi-e frica sa pierd ceea ce te compune, deci ceea ce iubesc….oricum niciodata nu voi pierde imaginea ta din sufletul meu IUBESC INTREGUL DIN INTREGUL TAU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu