Powered By Blogger

sâmbătă, 23 iulie 2011

Astazi....

Astazi as vrea sa-ti spun ca imi este mai dor de tine mai mult ca niciodata...
Astazi daca inchid ochii te simt aproape chiar daca tu esti departe...
Astazi daca as putea sa-mi pun o dorinta ar fi sa nu plec niciodata de langa tine...
Astazi lumea ar prinde culoarea daca pentru o clipa as putea da timpul inapoi...
Astazi te-as strange in brate asa cum n-am facut-o niciodata...
Astazi fiecare ora care s-a scurs a trecut mai greu pentru ca tu nu esti langa mine...
Astazi as vrea sa pot sa-ti pictez un tablou cu fiecare vis pe care-l am legat de noi...
Astazi este o alta zi in care m-am gandit la tine...
Simple ganduri cu un sentiment placut...
Sunt aici dar tu nu poti sa ma vezi pentru ca nu poti sa vezi ceva in care nu crezi...
Nimic nu doare mai tare decat un lucru pe care l-ai inteles prea tarziu...
[in viata este ca la bal mascat cand toata lumea isi scoate masca..veselia s duce]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu